"Vad ska du göra i höst då?"

Är kanske inte världens bästa på att
1. Göra saker jag säger att jag ska göra 
2. Leka riktig bloggerska 
 
Men när sommaren är slut kanske jag hittar lite tid över till att bland annat lägga upp videobloggar från våren + sommarlovet. (Har inte glömt er helt!!!). Superviktigt att ni vet precis vad som händer i mitt liv liksom. 
 
Vad som händer härnäst är HÖST, höst utan skola?!??!?! För ett halvår sedan tänkte jag att hösten skulle gå åt till strökurser på Uppsala Universitet + något jobb på sidan om, men eftersom livet klev snett och jag inte fixade alla slutbetyg har jag ingen behörighet. (No worries, håller på med dessa betyg atm). För en månad sen var min plan ett heltidsjobb i Stockholm, men eftersom många av mina stockholmare flyttar och jag är jävligt homesick + trött på att resa fram och tillbaka har jag bestämt mig för att stanna i Uppsala och satsa på vad jag vill göra; 
 
1. Jag kommer att fortsätta jobba på Tantens Gröna, och även på fiket varje Söndag. Kanske möjligtvis blir en sådan där riktig bloggerska också. Tantens Gröna bloggerska, HAHA. Pappa var inne på att jag skulle bli deras twittrare/instagrammare, men hah. Ha. Då får de fixa en smartphone till mig först och inte förvänta sig att den kommer stanna i mitt sällskap i mer än två månader. 
 
2. Har precis startat upp ett projekt tillsammans med Elsa och Sofie. Vi ska (med hjälp av pappa och gänget) anordna en vintagemässa nästa vår. Är både taggad och nervös, men obviously mest taggad! Kommer bli fränt som fan. (har jag någonsin använt ordet fränt?)!!! (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) 
 
Förutom det kommer jag att chilla så mycket jag kan. Repa med Old Sparky, bring out my inner Sylviestar, skriva och filma mycket. Kort sagt - satsa på alla intressen som kommit i kläm med skolan/mina ogenomtänkta sommar planer hehehe. Och - ibland, förhoppningsvis ofta, tänker jag hänga i staden där allt händer - UMEÅ, av superstarsecret reasons. Sylviestar's crazy beautiful life - in Ume.
 
JA - vet att ni är förvånade. Jag har SAKER PÅ G, saker som inte innebär sätta sprätt på pengar jag inte har och resa för tiden jag inte har,  jag har äntligen växt upp?!?!?!? Kommer t om ett videobevis på mina matlagningsskills snart! (typ). Woho!! 
 
Nämen. Ja. Tänker landa nu. Men FÖRST, 
först ska jag till Readings på festival med två andra rockstars, Tom and Tom from Luton. 
 
Sen ska jag landa. Jag lovar. 

@Duane

Kommentarer
Postat av: Hemlige j

Du äääää så braaaaa!!! Vill läsa det du skriver varje daaaaa

2013-08-18 @ 20:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0