oj vad man kan klaaaga dååå

Hejhejhej
 
Jag är sjuk! Tjoho! 
Men jag är även BÄST! Har kommit på en INSTANT-CURE för förkylning. Den kallas för ligga-i-soffan-i-två-dygn-och-äta-c-vitamin-kuren. Tusen glas citronvatten om dagen ingår också. Absolutely no work ska det vara! Jag vaknade imorse och kände mig mycket bättre, efter att ha gjort detta i ja, två dygn. Låg och funderade länge på om jag var frisk eller inte. Kände mig liksom varken eller, på något sätt. Sedan kom jag på hur jag skulle ta reda på det: Lyssnade på Bring me the horizon och kände efter om jag var taggad på att genomsvettig och halvt död simma igenom ett hav av moshande människor för att desperat få ta litegrann på Sykes.

Det var jag inte. 

Kom då fram till att jag kanske inte är helt frisk, trots allt. 
 
Definiera "frisk" får ni göra själva. 

Tog mig hursomhelst ÄNDÅ ut för att besöka vårdcentralen. Som dotter till en hypokondriker är detta mitt nya hang-place när jag är sjuk. Denna gång var jag dock där för att kräva att få remiss till en hudläkare. Min hy har börjat bryta ut. Det ser ut som att jag har misshandlat den med parfymerade alkoholprodukter och bytt ut mat mot choklad. Det har jag inte. Jag har varit snällare än någonsin mot min hy och ändå gör den på detta viset. Jag skulle kunna lägga upp en bild, men vill helst inte skrämma iväg några läsare förrän jag har några. ..

(För er som inte vet har jag haft acne sedan jag var tolv. Testat i princip allt, förutom att gå till hudläkare, som tbh är det enda som jag tror kommer hjälpa) 

Jag fick en akut-tid hos doktorn på måndag. Tack gode gud för det, trodde inte att jag skulle få någon så tidigt. Men hon måste fattat allvaret när jag började snacka om all ångest och panik jag fått ustå de senaste två veckorna. 

HIttar jag något sätt att bli kvitt detta fruktansvärt onödiga fenomen kommer jag att dela med mig av både bilder och rutiner osv. Tills dess får bara Nashy och mina föräldrar njuta av mitt trasiga ansikte <333333

Har förövrigt fortfarande ont av spiraljäkeln. 

Nu ska jag sluta klaga. 

Livet är nice! Förutom att snön är borta! 

pusshej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0