Snö, snälla snö?

Börjar bli riktigt orolig nu alltså. Vart f*n är snön? Jag har laddat upp sen augusti, typ. Tänkt på den varje dag. Drömt om den varje natt. Men varje gång det snöat någonstans i Sverige har jag varit på något annat ställe! Eller jobbat, inomhus.
    Tror det har snöat i Umeå varje vecka jag INTE varit där. Så fort jag är påväg smälter den. Vet inte riktigt hur jag ska tolka detta, trodde min 2012-curse var över. Det ska ju hända BRA saker iår! Nä, tror jag ska gå i ide. Det här funkar ju inte. Jul utan snö? Fine. Nyår utan snö? Okej då. Vinter utan snö? HELLRE DÖR JAG 

Idag ska jag till Stockholm och hämta lite grejer jag "glömde" i Nashys väska, och lämna tillbaka hans kamera jag "råkade" få med mig i min väska. Ikväll ska jag fixa julklappar. Tog mig typ två-tre timmar att fixa fem julklappar igår, och jag vågar inte ens räkna hur många jag har kvar. Julen är det bästa jag vet, problemet är bara att jag i all denna kärlek alltid glömmer bort att min ekonomi inte är den bästa såhär innan en lyxig London-weekend. (Ohja, folks, I'm going there again!) 

Nu måste jag försöka få i mig någon slags frukost och undvika att titta ut genom fönstret. Bye 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0