wääh

Hej mina vänner. 
 
Jag är sådär extrem-trött idag. 
Det beror på att jag spenderade natten i Katrineholm och var tvungen att ta 6-tåget (PÅ MORGONEN)  hem pga läkartid. Jag har sammanlagt sovit 6 timmar, vilket är rätt mycket ändå. Men min kropp fungerar så att jag antingen bör sova minst åtta timmar, eller högst tre. Annars fungerar jag inte på dagen. 

Sitter nu i mitt rum och klagar på att jag måste dra om tre timmar. Ska nämligen äta julbord och gå på pappas julshow. Är lite orolig för att jag kommer att somna under showen, det vore ju lite respektlöst mot stackars slutkörda pappa. Kanske borde använda vad som finns i mitt emergency-skåp.

Men tror ärligt talat att pappa hellre vill att jag somnar på hans julshow än att jag dricker en energidryck. Jag tror han fått för sig att energidryck kommer att bli min död. Det har de flesta i min närhet fått för sig. Alla vill att jag dricker sprit istället. #logic 

Jaa. Under dessa tre timmar måste jag 1. städa och 2. packa och 3. ha ett möte om jag orkar trycka min telefon mot örat och ringa och spika det. Jag är osäker på hur jag ska få något av detta att ske utan att själv behöva lyfta ett finger. 

Imorgon åker jag till Umeå. Klockan typ åtta på morgonen går planet. Måste alltså gå och lägga mig kl tio på kvällen eller tre på morgonen för att kunna agera Charmig Flickvän när jag kommer fram. Klockan tio på kvällen kan jag räkna bort, eftersom jag, om jag känner mig själv rätt, kommer skjuta upp packningen tills dess. Kommer bli en rolig natt för Niklas. Hade tänkt inviga golvet i hans nya hus inatt förstår ni. Golvet i hans gamla var så otroligt bekvämt, jag tvivlar på att något annat golv kan slå det. 

(undrar om det märks på detta inlägg att jag bara babblar på för att jag inte orkar göra något annat än knappra på tangentbordet) 

HAR SÅÅ MYCKET SPÄNNANDE ATT BERÄTTA FÖR YOU GUYS! Men spänning hör inte riktigt till min blogg. Jag bloggar typ oftast när inte så mycket händer i mitt liv. När saker faktiskt händer HAR JAG JU INTE TID! Jag lever alltså ett mycket spännande liv, living on the edge hela dan varje dag i princip. Speciellt på Arlanda, där ett av mina senaste äventyr tog plats. Iofs tar nästan alla mina äventyr plats på Arlanda, av någon anledning. Ska ju dit imorn, får se vad som händer. 

Nu ska jag sluta babbla. Ville bara komma fram till att ni bör läsa min blogg de kommande dagarna, för ja... den är bäst.  

//Lady Sylviestar 

P.S JAG HAR BILJETTER TILL MILEY FREAKING CYRUS! ÅH FÖRSTÅR NI HUR LYCKLIG JAG ÄR! Ståplatserna är slutsålda AND I'VE GOT ONE! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0