livet är inte lätt

Speciellt inte när man sitter ensam i köket och läser om jordbruk och spannmål och farming-skit och hör mamma skratta hysteriskt i vardagsrummet för att hon ser på brittiska tv-serier. Samtal från Tom och Duncan gör inte plugget mer effektivt heller (verkar som att hela världen har roligare än jag, bara face it, vad kan vara tråkigare än att läsa om olika typer av jordar?)  HAHAH JAG ORKAR INTE DEN HÄR VECKAN <//3 (jag lovar, 50 % av min tid har gått åt till att försöka klura ut vilken natt som jag kan dygna så att jag hinner med allt arbete) 
 
JA JA NU ÄR LOVET ÖVER och det var roligt att komma tillbaka till skolan och träffa alla igen. Fina bästa klasskompisar. OCH MITT BAND ÄR TILLBAKA JA JA JA heja Old Sparky!!1!! 
 
Radical Face är mitt nya favoritband och nu tänker jag slappna av i ett varmt skumbad och lyssna på dem så att jag inte svimmar av all stress. (vaddå, jag kan hantera stress skitbra, eeeehhhhhhhhh) 
 
(vill att livet ska vara sådär hela tiden) 

Kommentarer
Postat av: joni

där är ju du å jag, gulligt.

Svar: hahaha <3
None None

2013-02-25 @ 21:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0