Trasiga kojor men du lagar mig

Finally en riktigt jävla bra helg.
För det första var jag ute med Carla. Ingenting blir någonsin tråkigt med Carla. Och Tom var med. Tom och Carla är mina bästa danspartners någonsin. Fan vad vi körde, helt underbart, bästa night out i mitt liv. Nu har jag inte haft så många nights out i mina 6 månader som artonåring, men ändå.
 
 
Sedan åkte jag hem till Tom, drack te ur en hippo-cup, nattpratade. Byggde en koja.
 
 
pratade i kojan. Lyssnade på Bring me the horizon. Tom förstörde kojan.
Men mest skrattade vi. Ni vet när man är helt övertrötta? Aah.. Sjuk natt. Jag minns inte alls vad vi skrattade åt nu.
 
Till frukost bjöds det på bacon och ägg och ett avsnitt Hannah Montana. WIIEEEE!!!! :D Seeen åkte jag hem till Elsa, och vädret gjorde mig så jävla lycklig. Fan, det var skönt att få känna så igen. Tack vädret, tack Tom, tack Hannah. Vad skulle jag göra utan er?

 
Hos Elsa skulle jag plugga, men vi umgicks istället för det är mycket roligare.
När jag åkte hem fick jag sällskap av Elias. En sovande Elias, men jag fick i alla fall lyssna på hans musik. Yeeheey
 
Ikväll tänker jag bara chilla och vara glad för livet. Det är viktigt, ni vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är så glad för dig!

2013-01-21 @ 18:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0