DU HADE SÅ RÄTT, du vet inte vem du är

MAHAHAHA jag lyssnar på Miley Cyrus för att det är nostalgi
och för att det regnade för ett år sedan
och för att för två år sedan mådde jag som idag
herregudhardetbaragåtttvåår

men
idag är jag snyggare
idag är jag Sylviestar
idag är det soligt

tionde mars
jag vaknade inatt och förstod inte vad jag höll på med
ja, nej, paus, bra, ja

there is so much you don't know about me
maybe if you did, you'd run further away

för cirka två år sedan skrev jag också texter som inte made sense alls
detkanintebarahagåtttvåår känns som evigheter

idag är jag vuxen men fortfarande bara barnet

(försökte välja en Miley låt att klistra in i detta inlägg, men ingen passar. Alla passar.)

Kommentarer
Postat av: j-man

när inlägg makes no sense så behöver inte kommentarer heller göra det. typ som att skriva hej du är ful på en post-it och sätta den på en som är fin, en som går på gatan kanske. och då kommer det liksom bli konstigt eftersom den inte var ful men nu tror att den är ful och då blir fin ful och ful alltså fin. vilket resulterar i att den tidigare fina, som nu alltså är ful, har en skev världsbild. men som tur är kan vi ju lugnt förklara för den som var fin men nu är ful att eftersom den är ful så är den ju fin.. för ful är ju fin. synd bara att fin blir ful igen..

2013-03-12 @ 19:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0