You said you didn't want your girlfriend to be a gamer, but I'm not your girlfriend anymore

SÅ, 
jag gick till skolan 8.30, hade EN lektion 
 
...stannade kvar till klockan halv fem. 
 
See, jag har köpt en macbook. Det innebär att jag kan spela spel i skolan. 
 
Nu är dock hela poängen med detta inköp att jag kan redigera film i skolan.
 
Och det var det jag gjorde, i alla fall 70 % av tiden. 
 
Det är svårt att spela LoL med styrplatta, men det går om man har mina skills. 
 
Hursomhelst, resten av dagen blev inte riktigt som jag tänkt (den blev bättre). Jag var på vox med fina vox-människor och uppmärksammade internationella kvinnodagen. (Åt hallongrottor och toast, lyssnade på livemusik, umgicks) 
 
Sedan gick jag, Ellet, Morello och Nikki-boii för att handla MAT. Vi skulle laga middag. 
    I väntan på bussen hem till L1 träffade vi en söt tjej som vi fick med oss. Tillsammans fixade vi en mycket mysig middag. Det var mysigare än det ser ut på bilderna. Här är bilderna: 
 
 
 
Kvällen avslutades på UGC. Såklart. Vad annars kan man hitta på en fredagskväll? pusspuss idag skall jag jobba, sedan kommer CARLA ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0