Jag och Sofie skulle på skiva

Gjorde i ordning oss 
 
Sofie är lite snyggare än jag 
 
 
Smutsig spegel, suddig bild men fett söta tjejer. 
 
 
Ja. 
Skivan var bäst. Awesome. Kanon. Yes. Tänk, hade jag gått kvar på Katte hade det varit min skiva. 
Nu fick jag festa med både mina älsklingsrosendalare och mina favoritkattisar ♥ 
Obeskrivlig kväll. Jag dansade med Jesus. Slå det?!??!?!? Vilken tjej har dansat med både en kyckling och Jesus??!! ...
 
(bild från en annan obeskrivlig kväll) 
 
Skulle hem till Therese sen inatt, men när jag kom till stationen hade alla bussar i hela Uppsala slutat gå HAAHAAA där gick jag omkring utan pengar och försökte hitta nån cykel men misslyckades (inte för att jag letade så jävla länge). Tog en taxi sen och fick låna pengar av Therese... räddaren i nöden. Kul att jag varken träffat henne eller hennes pojkvän på typ ett halvår och så stapplar jag in där helt sliten och äcklig och äter upp allt bröd. HAHAH that's how Sylviestar does it, eller nåt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0