jag hatar rubriker

är ganska bitter. 
Fast det är lugnt, för jag har varit väldigt glad hela dagen. Hanna stod fnittrandes vid min dörr imorse och klagade på hur mycket hon hatar att cykla. Hanna fnittrar väldigt mycket även när hon är i det bittraste laget. Alla borde ha en sån som hon i sina liv. 

Jag var nyvaken och hade sovit ca tre timmar. Hade värsta festen i min säng inatt och somnade först kl 6. Det finns roliga människor på youtube, just saying. (jag har ett liv på dagarna, det är okej att inte ha det om nätterna) 

Trots denna sömnbrist och bitterhet, eller kanske just på grund av detta, har jag och Hanna skrattat oss igenom dagen, och varit produktiva som attan. Dock undrar jag vad vi gjort av våra kunskaper från Journalistikprogrammet vi båda gick i gymnasiet, det tar över en halvtimma att skriva ett mail på typ tio meningar för att vi inte kan formulera oss normalt. Men liksom, hur säger man hej på bästa, mest lockande sätt? ... 

Men när Hanna drog försvann den positiva energin, och eftersom jag VÄGRAR skylla på mörkret skyller jag på det och min sömnbrist - men alltså jag orkar inte lyfta ett finger. Ni vet när man är oinspirerad och hittar på ursäkter till att sitta vid datorn och göra absolut ingenting? Typ så. Precis så. Kanske borde gå och läsa en bok istället. Eller kanske skriva låtar. Nä, till det behöver man inspiration. 
 
Ska sluta klaga och gå och göra något vettigt KANSKE SOVA 

 

Nämen, jag är ju nästan naken?!??! Nu jävlar borde jag väl få läsare ändå? Tummen är föresten min mycket omtalade motivation thumb jag använder när jag vill muntra upp vissa älsklingar. Jag har hört att den hjälper. Så har jag några älsklingar där ute som känner sig väldigt oinspirerade idag - here you go. You're welcome. Bye. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0