KAOS

ok ska försöka beskriva dagen i korta drag
(tänkte LÄGGA NED bloggen i förrgår för att inspirationen försvann så brutalt och alltså, inga läser när jag inte länkar på facebook, och jag HATAR ATT LÄNKA PÅ FACEBOOK känns som ett jävla cry out for attention! JAG VILL INTE ALLS HA UPPMÄRKSAMHET!!!!!!!??? Men sedan tänkte jag på alla mina stackars trogna läsare - dvs min gudmor, Duane, min fru/manager, min andra manager/boydguard och ibland Jonas kanske, tror faktiskt inte ens min pappa läser om jag inte länkar ahmeeeen vilka äkta vänner jag har alltså abow) 

(...ja det blir en till parantes - inlägget har alltså inte börjat än) (jag gick inte och sov då jag skrev att jag skulle göra det. Jag kollade på bollibompa. GENIALISKT PROGRAM ALLTSÅ jag borde titta oftare) 

Så, dagen i korta drag 

Gjorde mackor en hel timme utan Jonna och kände mig vilsen, sedan kom Jonna och vi pratade om Brighton för där har jäkeln precis varit, och jag drömde mig bort till England ett tag och sedan åt vi lunch. "Snackar du skit om mig igen?" sa pappa när han kom förbi oss, inte kan jag hjälpa att han går förbi mig VARJE gång jag klagar på t ex hans känslolösa t-shirt inköp från helvetet på jorden; PRIMARK. 
"Vad lugnt det är idag", sa Mia och efter lunchen stod vi alla i baren och hade ingenting att göra. 
Städade kylskåpet, och BAM sa det och så kom denna horde (det är som att sätta igång ett bilalarm i L4D, not even kidding) av människor och de skulle ha varm choklad som inte fanns och mackor som inte fanns och vi servade dessa människor för att vi är bäst men HAHAHAH DE VAR SÅ FRUKTANSVÄRT MÅNGA och sedan tog typ allt slut samtidigt och sedan vet jag inte vad som hände men plötsligt var alla borta 
 
och jag kollade in i pentryt, lilla rummet vi kokar kaffe o tar fram grejer i osv, HAHA KAOSET DÄR, jag och Jonna skrattade lite. Tänker inte ens beskriva det med risk för att någon hälsoinspektor läser. Men som vi kom fram till, ingenting var ju ohygieniskt, alla saker var inte bara på sina rätta ställen. Typ tekokaren i handfatet. Eller kylskåpsdelarna på diskbänken. 

Alltså jag var ju så satans avliden i huvudet efter denna rush att jag sedan, när jag diskade, började fundera över varför glas går sönder så lätt men inte bestick. Kom sedan på att men åhhh, det är ju för att de är av olika material. 

Ja ni förstår. 
 
Där var då mina korta drag. Hejdå. 

Kommentarer
Postat av: #1 FAN

JAG LÄSER DIN BLOGG, den är fantastisk!!!

2013-11-24 @ 23:09:41
URL: http://kattenastrids.blogg.se
Postat av: Mooooooooooyyyyyyyyyyyaaaaaaaaaa

Jag läser också din blogg ju!! Jag är 1/2 trogen läsare ;)) så jag tycker jag förtjänar lite fler trogna läsare på min blogg haha... men hahaha, varför går glas sönder så lätt och inte bestick? GENIALISKT!! Hahahahaha xD

2013-11-28 @ 22:49:53
URL: http://moyajones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0