Nu börjas det igen

Så var man hemma igen. Turnerat runt i Norrland, Gävleborg och Stockholm som den rockstjärna jag är. Jag var på Check! 2013 och träffade musiker, arrangörer och fick lära mig en hel del om hur man anordnar konserter etc. Kul var det, speciellt eftersom jag fick bo på hotell och råkade få det finaste rummet. (y) 

Men ja. Slut på det roliga. Back to normal. Som iofs är rätt kul det med. Har tagit tag i allt igen och varit jätteproduktiv idag. Var på skolan och hade en muntlig redovisning, lämnade Astrids cykel hemma hos henne och passade på att ta en kopp te och bli uppdaterad om hennes liv, pluggade på stan, lunchade med föräldrarna, gick till ett par vintagebutiker och bjöd in de till festivalen (bestämde mig för att börja klä mig mer i vintage), hämtade Iris på fritids och åt middag med familjen för att fira pappas sista dag som 49. 

Och nu på kvällen har jag ÄNTLIGEN ÅH ÄNTLIGEN skrivit klart min engelskauppsats och skickat in. Nu är jag klar med den kursen också. Bara matten kvar.
 
Så allt är som vanligt igen, fortfarande med byggarbetare som springer omkring i huset av olika anledningar. ORKAR INTE LÄNGRE SNART FLYTTAR JAG HÄRIFRÅN :( Och idag köpte mina föräldrar ett nytt fucking kök, vilket betyder att lägenheten kommer befolkas av dessa byggarbetare hela januari också.. gspgdgposgj. 
(De köpte även en ny soffa för resten av pengarna de inte köpt bil för. Denna gång diskuterade pappa inte vilka soffor som är skönast att ha samlag i, som när han köpte ny säng. Däremot la han och mamma sig i en soffa i skyltfönstret och gos-provade den medan folk gick förbi. Hm.) 

Nu ska jag sova gott som satan för det förtjänar jag. 

Här är en bild på mat, för det är gott, och för att kompensera för the lack of instagram måste jag lägga upp bilder på mat på min blogg istället. 
Man ser inte vad det är, men det är sjukt god Lasagne a la Sylviestar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0