"You said you didn't mean to break my heart, but boys, you did"

Så Jonas Brothers bestämde sig för att splittras samma dag som jag når peaken i mitt pms:ande. (För er som inte heter Niklas och vet vad som händer när man inte ger mig kladdkaka och te från skolcafeterian med detsamma, kan jag berätta att jag förvandlas till ett monster liknande Jen från The IT-crowd fast typ värre.) 

Needless to say att min kväll sett ut såhär:
 

Jag vill tacka min pojkvän som av någon magisk anledning är en av de få som tar mig seriöst och gjort sitt bästa för att trösta mig, min vän Simone som halvt erbjöd sig ta första bästa flyg hem från London, och min pappa som när han förstod att detta är allvar satte sig ned i soffan och kollade på "Jonas Brothers, the concert experience" med mig, och faktiskt berömde mina älsklingsbröder för deras musikalitet. 

Nu tänker jag gå ned i jorden ett tag tills de återförenas och mitt liv kan bli värt att leva igen. 

Kommentarer
Postat av: e

älskling

2013-10-31 @ 09:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0