Bro's and Sistahhhs

Okej jag suger på att vara aktiv bloggerska. 
Men ni suger på att vara aktiva läsare. 
(Vilka läsare...?)
 
Ah. 
Ehm. 
Jag har inte gjort så mycket de här dagarna ändå.
Förutom att bli sjukare.
Och sedan friskare igen! 
Jag har tagit mig ned på stan tre gånger, fått lyssna på ett par svenskar försöka prata engelska, och provat kläder jag inte har råd med, satt in pengar för att kunna betala tillbaka alla skulder, 
sådana där skitroliga ärenden. 
 
Fick dock besök av Björn igår, han kom över med ett skänk.. (skänk, sköte, I dunno?), en möbel alltså, fick äta lite äppelkaka och dricka kaffe han gömt i vårt hus, och titta på alla dessa episka videos jag gjort i mina dar. Slutade med att vi hamnade i en het diskussion om kvinnor och samhället, ja - det klassiska. Säga vad man vill om Björn, men jag kunde inte önska mig en bättre jobbarkompis! ♥ 
 
Idag har jag tagit tag i saker och umgåtts med google i några timmar, vi letade bidrag och stipendier för vintagemässan. Teamwork. Sedan tog jag bussen ned på stan igen för att säga hejdå till älskade Elias som far till London, precis som resten av min umgängeskrets (dvs de som inte pluggar i Uppsala och hänger på nationer jag inte kan komma in på hela tiden). Jättesorgligt. Hoppas London suger och att du snart kommer hem igen.
 
Har även knarkat Game of Thrones, enligt mamma ska mitt sociala liv bli jättemycket bättre då eftersom jag kommer kunna vara med i snacket nowadays. Egentligen vill hon bara ha en ursäkt till att se om säsongerna. Men spoila inget, jag är typ bara i början på tvåan. 

Vad har ni gjort i veckan? 
(sådant brukar bloggare alltid fråga. As if they really care liksom.)
(jag bryr mig faktiskt.) 


 

Kommentarer
Postat av: Cowboy

Ja...vad har jag gjort i veckan...Tittat på din härliga bild :D ↑↑↑

2013-09-07 @ 10:55:17
Postat av: Björn

Men ååh syltis, du är också en underbar jobbarkompis :) kram!

2013-09-08 @ 16:25:53
Postat av: Moya

Jag vill inbilla mig att jag i undertexten nämndes på din blogg... men jag är hemma ifrån London nu hursomhelst xD

Svar: :D hade du kul?
None None

2013-09-10 @ 01:48:59
URL: http://moyajones.blogg.se
Postat av: Moya

Jadå, jag hade det jättetrevligt. Så vi får ta och ses någon gång snart, när du vill och har tid :))

2013-09-10 @ 12:44:08
URL: http://moyajones.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0