fffffail

Tänkte ju vara ute hela natten och fira att jag är frisk och kan umgås med folk men eftersom det aldrig blir som man tänkt att det ska bli sitter jag nu i min säng och dricker te. 
 
haha. 
 
Fast jag är väldigt nöjd med kvällen. Spelningen gick bra, så himla roligt att spela på Vox, alla är så fina där. 
Resten av kvällen gjorde jag som man brukar göra på Kulturnatten. Drog runt, tappade bort vänner, hittade andra vänner, drog runt lite mer. Skrämde livet ur folk med min koklocka. Headbangade till något instrumentalt band. Dansade på ett rave utan folk. (jag gjorde alltså inte detta ensam, jag var med det Promenerande Partyt) 
 
Men eftersom jag är gammal nog att förstå att jag jobbar imorgon och borde sova sitter jag nu här. I sängen. Och dricker te. Heh. Lika a real rockstar. 
 
:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0