Matte och annat strunt

Ser att jag nu har 8 läsare som läser min blogg utan att jag publicerar länk på facebook. Statistiken har alltså ökat med nästan 50 %! DET NI. 

Nu gäller det väl att jag ligger i så att ni åtta underbara människor inte tröttnar. 

Mitt liv är dock inte väldigt roligt att blogga om när jag inte är ute på äventyr eller är typ bitter. Men alright, för er skull: 

Igår natt bestämde jag och Astrid att vi skulle äta frukost på stan runt nio idag. När klockan var typ fyra (alltså på morgonen.) och jag fortfarande inte hade gått och lagt mig ångrade jag mig lite halvt. Anställde Nashy som väckarklocka och damn, he did a good job. Följde Elsas exempel och spelade Miley Cyrus i mitt öra efter jag hade snoozat honom två gånger. Hoppade upp ur sängen direkt och var på väldigt bra humör. 

Frukost på stan blev alltså mycket angenämt. Kul att träffa Astrid igen och få catcha upp lite och berätta om våra resor. Hon var nämligen i Amsterdam med sin kille medan jag och Nash var i London. :) Amsterdam verkar NAJS. Vill också hångla i tomma biosalonger. 

Vid lunchtid - alltså den tid jag numera brukar stiga upp, kom jag hem igen och förvandlade mitt rum till replokal. Om ca en och en halv vecka är det audition för Musik Direkt, och Sylviestar (alltså bandet, inte mitt supertuffa alterego) har precis skrivit klart låten vi skall framföra. Nu gäller det bara att repa stenhårt. Förslagsvis i en replokal större och mer ljudisolerad än mitt rum. 

Efter att Sylviestar hade repat åt jag sushi på tre minuter och sedan slirade vi iväg mot stan. (Alltså literally. Antingen har Gustav tidig stagefright och vill skada hela bandet, eller så är han helt enkelt bara en galen bilförare) 
Pluggfikade med Björn och gjorde mitt bästa för att inte somna på matteboken. Ritade drakar. 

Har fortsatt med matteräknandet nu sent på kvällen. Duane är så himla taggad. Tvingar mig räkna Satans ekvationer. Men det är väl bra. Har liksom provet imorn. Åh gud. 


 
Ååh det ser ju ut som att han är här hos mig. Om det ändå vore så väl. 

Nu tänker jag sova. Natti. 

Kommentarer
Postat av: ditt fan sofie som vill hångla i en biosalong med dig

Jag önskar jag också hade en Duane när jag räknade matte!!!
Om du inte har gjort det, kolla på mattevideos på youtube, det var så jag lärde mig allt.
PUSS FRÅN NUMBER ONE LÄSARE

2014-01-15 @ 11:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0