Ett år och en sommardag

För ett år sedan sken solen varje dag (och jag kunde vistas i den med bara solfaktor 30!! ...) och jag gick på dejt varje vecka med en kille jag var så fruktansvärt förtjust i. Och mitt i natten för nästan exakt en eller två dagar sedan blev jag hans flickvän (o-m-g) ♥ Galet att det redan gått ett år. Bara blivit fånigare och töntigare sen dess. Förmodligen för att jag blir mer förälskad för varje dag som går. Men herre vad mycket vi gjort och gått igenom tillsammans! Rest, jobbat, hållt på med projekt, bott ihop.. Skrattat väldigt mycket. Såntdär som man gör. Är så peppad för våra framtida äventyr!!!!!!!
 
Eftersom jag lider av biverkningar och sommarhat och Duane av stress och migrän tog vi det lugnt hela vår ettårsdag istället för att gå på superdejter vi hade planerat. Sååå skönt, faktiskt. När solen inte var lika stark vågade jag mig ut och vi gick till en kohage i närheten av där han bor och hade en mini-picnick. Spelade rymdspel och grejer. JÄTTEMYSIGT! Vi fick besök av korna också. De såg rätt arga ut. 

 
Fin ettårsdag! Nästan lika fin som vi! 



Kommentarer
Postat av: Frugan sofie

Fin familj

2014-07-05 @ 19:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0