är man pank så är man

Annat som hänt i mitt liv är att jag ville bli korthårig, så kirrade det i Umeå en månad sen. Såhär: 

 
Ungefär så var det. Speciellt när Duane ständigt påminde mig om att han aldrig klippt någons hår, och var mer rädd än jag (/mig??? #föredetta journalistikelev??) när hälften åkte av...
Men blev så fruktansvärt nöjd??!! Förstår mig inte på Duane, han är en naturbegåvning när det gäller ALLT. Sjukt praktiskt att slippa betala frisörbesök. 

 
Sådääär såg det ut efteråt ^
Bara älskar att inte behöva borsta det OCH att det inte blir trassligt när man använder halsduk. Som tvunget måste användas denna sommar pga Sverige <3 Älskar dock vädret galet mycket och har ångest inför solen som skall komma i slutet av veckan.... 

Nu ska jag se fotboll (WHAT VA WHAT) och äta massa godis jag fick på min födelsedag <3333333333 puss puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0