Lite mer whinande

Efter tre långa bil och bussresor Umeå <-> Uppsala inom loppet av typ en vecka samt för mycket retarddansande strejkar nu min rygg. Kan inte längre böja mig ned (Duane får knyta mina skosnören), och lägger jag mig ned på sängen LITERALLY AVLIDER JAG. Tappar andan och skit. Jättekul att komma hem från en pain-in-the-ass-promenad och bara vilja slänga sig på sängen men INTE KUNNA. Måste börja träna alltså, får jag ryggproblem och inte kan fortsätta dansa blir jag less. (Nu låter det som att jag är en proffesionell dansare. Det är jag. You know it.) 

Och vad har jag framför mig? Ytterliggare en niotimmars bussresa inatt, och imorgon blir det övernattning på Arlanda! #standard #livetsomenrockstjärna 

JARÅ! Det går bra nu. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0