Äppelmos osv

Har fått fnatt och börjat laga mat. Tror det är något slags substitut för att jobba (eller så vill jag bara curla Duane för att han ska kunna plugga ordentligt som tack och kompensation för alla gånger han kommit till Uppsala och stöttat mig i mina ståhej aka vintagefestival & Musik Direkt)

Lagat mat varje dag sedan jag kom hit och tro det eller ej...... BADAMBADAMBADAM (kreativt sätt att skriva *trumvirvel* på) bambambamaaaabbmmrrrtttlrdddddrrrrrrlllrlrlrlrllrrlrl lrlrlrl LLRLRR
 
ALLT HAR BLIVIT GOTT! Inte liksom "helt ok", utan väldigt gott.  Lyckades till och med koka ris ordentligt. First time ever, my friends. 
Har lagat så mycket mat att jag knappt kommer ihåg allt, men ska försöka klottra ned alla recept någonstans. Vet inte riktigt vad jag håller på med alltså, slänger ba ihop saker åsså blire bra! Literally. Har improviserat som bara den, vet på riktigt inte vad som hänt men vad jag än gör blir bra. 
 
Här är en bild på bröd. 
 

Har även gjort eget balsam samt fot/handolja. Jajjamen. Så jäkla komplicerat att blanda ihop två sorters olja i en flaska. #kreativtjej. Vi ska lyxa till det med spa ikväll hade jag tänkt, men får se hur det blir med det. Vi kanske sover istället #fettmervärt 

SKA GÖRA ÄPPELMOS IKVÄLL!!!!! JAAAA!!!!!! Har köpt BAMSE-ÄPPLEN! Gick lös på alla frukter som hade Bamse-klistermärken på sig i affärn idag. Antagligen någon kampanj för att få barn att köpa mer frukt.... HOPPAS BARA DE FRÅGAT BAMSE FÖRST! Minns att redaktionen flippade ur någon gång för att ett vapenföretag or something hade använt sig av Bamse för att göra reklam. Who would do that really? Dessa äpplen är förmodligen inga vapen, men de är dock från CHILE. Stödjer Bamse verkligen långa import-avstånd? HmmmmmM!!! 

Ska sluta svamla nu och svänga ihop mitt äppelmos. 

 

P.s Apropå att svamla håller Duane på att animera en penna på datorn och atm pratar han med den. Gulli. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0