Hela världen är så underbar PÅ BUSSEN IN TILL STAAAN

Igår (I SÖNDAGS) var inte bara en stor dag pga Nashys födelsedag, det var även ettårsdagen för inspelningen av vår steka-bacon-i-red-bull-video. Detta hade vi självklart firat med en ny bacon-video om det inte vore för att jag faktiskt har lämnat baconen bakom mig. (DID THIS JUST BLOW YOUR MINDS?!) Så ja. Men den gamla finns kvar (lite irriterande att youtube vägrar visa exakta antalet views. Har stått 301+ sen förra året. Vi kanSKE HADE VART KÄNDA vid dethär laget!!?) 
 
 
 
Tröttnar aldrig på att titta på den HAHAHA den är så rolig. (älskar hur jag är det största fanet av min egen youtubekanal pga ingen fattar min humor förutom typ Elsa och pappa. Och Duane thank god.) 
 
Detta var alltså några månader innan jag och Duane blev tillsammans (faktum är att ca fem timmar efter baconstekningen inträffade vår första kyss <3). Hahah vi kände knappt varandra om man jämför med nu, men vi hade lika kul tillsammans då som nu och resten av den natten var så fruktansvärt epic. Aldrig någonsin dansat så mycket och så kreativt som med Duane hahahah. Sjukt.
 
Idag är det alltså ett år sedan han åkte tillbaka till Umeå och lämnade mig i Stockholm med bara en liten aning om att han kanske kände samma sak för mig som jag kände för honom... Nu i efterhand känns det som en självklarthet att det skulle bli vi. Har nog aldrig träffat någon som är lika konstig (om inte konstigare) som jag hehehhhhehhe. 

 
Vet inte riktigt hur mitt liv hade sett ut om inte tönten hade blivit min, men det hade antagligen varit mer normalt och lite tråkigt. Hihi. 

Puss 

Kommentarer
Postat av: ällsa

vad fina ni är <3

2014-05-20 @ 09:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0