My crazy beautiful life - In Ume (day something)

Glömde att jag har KATEGORIER på denna blogg! Självklart ska jag fortsätta berätta om mina galna äventyr i staden där allt händer. 
I söndags lämnade jag Iris på flygplatsen. Fick gå med henne hela vägen till gaten som assistent!!! Taxfree utan att behöva betala flygbiljett yo!!! Fast köpte ingenting pga sparar pengar som en galning inför resor i sommar. Kände mig dock fett VIP. 

Men eftersom jag var tvungen att stanna tills Iris boardade planet gick övergångstiden på bussbiljetten ut och jag var för snål för att köpa en ny så jag bestämde mig för att gå hela vägen till Duane. Aldrig gjort det förut men äventyr är ju aldrig fel. 

Kan ju säga att jag ångrade mig rätt brutalt när jag kämpade mig igenom en hagelstorm i motvind mitt på en oändligt lång och hög bro. 

 
KÄNDE MIG SÅ LITEN, TITTA BRON </3 HAHAHA och jag som HATAR vind. Var så fruktansvärt förbannad. Men så tog bron slut och jag kom in i ett villaområde = lä. Hittade imponerande nog till Ålidhem (där Duane bor) men där gick jag förstås vilse. Bara litegrann dock. Ended up på samma ställe som sist hamnade på när jag gick vilse HAHAH 
 
Har till och med en video från den gången: (älskar hur jag hade tänkt gå lite vilse för filmens skull men blev TOTALT lost) 
 


Laboratorvägen is my place to be tydligen. Denna gång kom jag ihåg Duanes instruktioner och lyckades till slut hitta hem. FRÖS SÖNDER PRECIS ÖVERALLT. 
 
Och det var det äventyret det. 

Kommentarer
Postat av: din fru sofie som är lite trött och bara vill kommentera

Laboratorbatorbababa

PS har uppgraderat mig från fan till fru
DS

2014-05-06 @ 21:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0