Nashy's b-day

HEJ PÅ ER!!!!!!!
Igår (i söndags men jag suger på att publicera utkast) var det min älsklings födelsedag!!!!! Jag älskar födelsedagar så jag var taggad redan från start medan Nashy var lite mindre taggad pga tentaplugg som kom ivägen. Men det gjorde ingenting, för allt blev lite bättre med Zebradräkten jag hittat i hans lägenhet! 
 
Fixade pannkakor med jordgubbar till frukost och på eftermiddagen ringde Duanes underbara familj och sjöng för honom precis samtidigt som det plingade på dörrn och hans underbara vänner kom intågandes med sång och tårta. Haha helt overwhelming!!!! Tårtan var typ det bästa någonsin. Ni som känner mig vet vilken dålig (läs: obefintlig) självkontroll jag har när det gäller tårtor. Lyckades hålla mig till en bit när vännerna var där, men när de hade gått....... Satan vad illa jag mådde sedan. Kurerade mig med grapefrukt. 

Nashy vart nöjd med sin födelsedag trots pluggandet och nu (läs: i måndags) är han och skriver tentan medan jag har legat i sängen sen kl 8 och bara slappat. #livetsomenrockstjärna 
 
Idag (läs: i måndags - fast det gjorde vi faktiskt idag istället heh) skall vi styra upp våra liv hade vi tänkt, för snart bor Duane inte i Umeå längre..... 

follow me for updates eller något, VI HAR FETT SPÄNNANDE SAKER PÅ G 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0