Round and round and away we go

Åkte nedåt i landet över helgen för att 

1. Vara med i Stockholms Peace & Love parade ♥ 


2. Gratta Duanes lillasyster 

 
3. Se en av mina idoler/MIN GUD Bill Bailey på Chinateatern. Tyvärr var min mobil död och Björn vågade inte filma pga man fick inte filma och han är inte lika badass adventurererrerrer som jag, men typ såhär var det: 

 
= epic
 
4. Äta frukt och prata i Elsas rum halva lördagsnatten 
 
 

5. Hälsa på bebis aka min guddotter aka Nellie (och Carla förstås ♥) i Katrineholm.

 
6. Shoppa möbler till Tant Grön med Johanna 
 
 
7. Anordna en konstutställning på Vox tillsammans med resten av tjejerna i RetroArmén. 
 
 
8. Hämta ut mina skitcoola slipade femtiotalsbrillor så att jag slipper ha linser men kan vara lika cool som alla andra på sommarn ÄNDÅ och förhoppningsvis inte ragea lika mycket på solen som vanligt. 

 
och 9. Kaospacka nya outfits och åka tillbaka till Umeå på en svinkall buss. 

Allt var ganska nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0