En shoutout till min familj

Som skickade oss finaste paketet med ett överlevnadskit de sista veckorna i Enschchehhedhde. Min mamma är gullig och ville skicka grejer bara för att hon hittade en så fin paketpåse. Love it. 
 
 
Började för övrigt skriva på ett inlägg om hur vi har det härborta, men tröttnade. Finns för mycket att säga. Rätt imponerande att vi lyckats leva som arbetslösa i tre månader (eller ja. Åkte hem och jobbade på Kaffe & Chokladfestivalen över en helg, but still). Vi lever helt underbart snålt! Vegangrytor är vår räddning. Vi lyxade dock till det när jag fick betalt för att åka till okänd holländsk stad jag varken kan stava eller uttala för att assistera på en workshop i en dans jag knappt kan dansa (Lindy Hop) på ett språk jag inte kan tala (Holländska).
Lyza till det =  vi köpte pizza, läsk och massa godis och degade i sängen en hel kväll. 
 
Gillar starkt att min blogg endast handlar om mat numera. 
 
Ja men ja, vad gör vi här borta? I förrgår dansade vi jig och schottis och fick två flaskor vin för det. Igår bakade vi lussebullar hos vår vän och somnade i hennes soffa. Idag har jag satt upp affisher i stan. Ikväll ska vi göra glögg på vinet och dega i sängen förhoppningsvis. The story of Nashy & Lizzy's crazy lives! 
 
♥ 
 
ÅHHH FÖRESTEN JAG SKA TILL YORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Pappa smsade igår och baaaaaaaaa åker du direkt från Amsterdam eller kommer du hem innan VI ÅKER TILL YORK och jag ba whaaaaaat. Åker om två veckor och är TAGGAD TILL TUSENMILJARDER (saknar stället något.) 
 
P,s Duane jag älskar dig (du är förmodligen den enda trogna läsare jag fortfarande har. Ser minsann hur du kikar in på bloggen då och då.... Du är bäst och finast puss!!) 
 

Kommentarer
Postat av: frugan

jag är dig trogen

2014-11-17 @ 18:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0