digitalize

Har precis haft middagsbjudning för två gamla kursare (ja, jag tog en kurs på uppsala universitet i våras i princip bara för att få vänner #lonely, och nej, jag klarade den inte), praisat feminismen och ratat sociala medier och våra bekräftelsebehov. När jag kramat dem hejdå vill facebook visa mig "Your Year In Review".  Blir väldigt illa till mods, brukar tycka sådant är roligt, men vad vill facebook visa mig? Vet facebook vad som egentligen hände år 2015? Nej. Men jag tittar ändå. Facebooks view av det hela visar förmodligen en mer positiv bild av året än vad som egentligen var, även om 2015 utan tvekan har varit ett av de bättre åren. Hus i flogsta, nationsnätter och studentliv,  vintagefestival, café, england, musik direkt, peru, stockholm. Händelserikt. Skriver förmodligen mer om detta när nyår närmar sig. puss
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0