YES

I DID IT
sprang imorse alltså
och jag hann göra allt annat morgonjox också, t om äta frukost. Hoppas att jag kan göra detta till en vana nu... efter tjugo meter stannade både jag och mamma och flåsade som galningar. Åhh orkar inte dålig kondis.
Ikväll var jag på bio med några vänner och såg Hungerspelen. Alice har tjatat om den i evigheter och taggat inför den här kvällen enda sen trailern kom ut. Själv har jag inte läst någon av böckerna och var rätt skeptisk, men ÅHHH!!! Jag är HELT fast. Redan i början av filmen förstod jag att jag var körd. Kan bero på att jag tycker att allt jag ser på bio är bra iofs. Men.... ;_;
Nu är jag hos Astrid, vi har väl gjort det vanliga. Tittat på youtubefilmer och ätit snask. Bara för att jag nästan inte åt sötsaker alls igår och både cyklade och sprang idag tycker jag att jag förtjänar att äta hur mycket som helst. Min middag bestod därför av choklad + godis + chips + chinapuffar. DÅLIGT men skiter i, det är fredag
Imorgon måste jag stressa sönder eftersom jag måste hinna skriva debattartikel, renskriva ett personporträtt, jobba, plugga matte, städa rummet, boka biljetter till Musik Direkt, ehhh.. leta outfits. På kvällen kommer en mycket saknad person. Och jag ska SPELA LOL!!!!! Funkar ju inte på min dator längre så jag är tvungen att gå till UGC varje gång... Händer inte så ofta så varje gång blir speciell. ♥ Nu är klockan mycket och vi ska sova.

Kommentarer
Postat av: S

Är du säker på att varje film du ser på bio är bra? Ritualen? :)

2012-03-24 @ 07:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0