LÄNGE SEDAN

Förra söndagen var en bra dag.
Ni vet Descending Ivory? (lol) (För er som inte vet; Samma band som Jonna var trummis i. Skrev om det i detta inlägg)
I början av min fanatiska period sjöng en tjej som hette Kattis i det bandet (då hette de Trepsicore. Därav min katts namn; Pepsicore. Fanatiskt, ja. Lite.) Hon var typ den coolaste tjejen någonsin, tyckte jag. Hon blev också en av mina förebilder och är det fortfarande, och vi var faktiskt rätt nära vänner ett tag. Hon var den som lärde mig att skejta till exempel! åhh, good times, kände mig alltid så cool när jag var med henne. Vi gled dock ifrån varandra när hon flyttade till Göteborg. Hälsade på henne där ett par gånger men inget mer. Senast var vintern 2010 tror jag... sen sågs vi aldrig mer, jag växte upp lite, och hon blev känd bloggerska. Ni känner henne säkert som CATY. Hennes blogg är rätt fantastisk, hela hon är rätt fantastisk. En SJUKT bra förebild. Alltid så glad <3
 
hursomhelst
 
hon hade bloppis i Stockholm förra söndagen och eftersom jag ändå var där passade jag på att åka dit. Det var otroligt roligt att få träffa henne igen. Hjälpte till i nån timme och fick träffa några av hennes jättesöta fans. ÅH blir så stolt över fina Kattis som lyckats så bra, hon har verkligen sitt drömjobb ♥
 
2007 (jag var... 14, och hon måste ha varit.. typ 18 eller 19?) (ja det står fel datum på bilden, min kamera var dum i huvet)
 
 
Och nu: HAHA SKILLNADEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0