JAG ÄR DÖD

På sistone har jag känt FETA CRAVINGS efter snowboarding. Så igår gav jag mig av till Romme med några tjejkompisar. Trots att det bara var över dagen var det LÄTT värt det! Blev några fina minnesvärda vurpor och en jävligt stressig slutspurt på slutet HAHA. Gröna backar + hyrbräda + bråttom till bussen är inte kul </3
 
 
Blev ett välförtjänat bad när jag kom hem. Har jag sagt hur besatt jag är av att bada? Jag badar varje kväll. Förutom när jag verkligen verkligen inte har tid. Det är bästa stunden på dagen. Extra bra är det när jag orkar tända ljus, och har skumbad hemma. Jag fick en skitfin glitterbadbomb från lush av Astrid i julklapp. Trodde vattnet skulle bli glittrigt men det blev skummigt istället. Det gjorde inte mig något (y) TACK ASTRID. Av Elsa fick jag två böcker i julklapp. "Hjärtans fröjd" och "The return av hjärtans fröjd". Perfekt badläsning. TACK DU MED ÄLSKLING ♥
 
 
Fast jag har fortfarande ont i hela kroppen. Seriöst inte en punkt som inte gör ont. Jag brukar tycka det är ashärligt, men kom just på att jag ska repa hela dagen. Hahahhahha :( (jag har i alla fall inte lika sjuka blåmärken som jag hade veckan i Alperna. Fast så har jag inte checkat min rumpa än.)
 

Kommentarer
Postat av: astrid

Hahaha, jag trodde också att det skulle bli glittrigt!

2013-01-06 @ 13:54:36
URL: http://kattenastrids.blogg.se
Postat av: älsa

myyyyyyyyyyyyyyyys!!!! <333

2013-01-06 @ 23:16:01
URL: http://jaghar100gradersfeber.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0