I can't get no, satisfaction. Och så kunde jag det :pP:p:ppPP

Har haft två amaaaaaaaaaaazing dagar ♥ Eller ah tre kanske. Hur blev mitt liv såhär bra?
Adde kom till mig i förrgår och vi invigde min nya älskade dator med att se på Camp Rock 2 och äta chips. Jag visste inte att datorer gör en såhär lycklig!
Var tvungen att stiga upp astidigt nästa dag, skulle jobba. Var inte alls taggad, speciellt inte eftersom älsklingen (Adde alltså, inte datorn.) låg kvar i min säng och sov så sött (sover han så vaknar han inte.) Men since I'm so perfect klarade jag det ofc, och när jag kom hem vid två låg Adde fortfarande och sov.. Och här fick man slita........

Sen bar det av till Stockholm, jag skulle äntligen få träffa bästa Erika :) Åhh du är så underbar vännen ♥ Kom till henne rätt sent så vi gjorde pannkakor och ett stort misstag när vi inte tog på oss jackor när vi skulle ut och vara kattvakter.. Alltså det var askallt. A-S-K-A-L-L-T. Och vi sprang.
Det blev mycket prat (otroligt mycket som kan hända under två veckor) och skratt :)
Sov över där sen, åhhh det var SÅÅÅ länge sen jag fick sova i den sängen, inte sovit där sen jag var typ.. 9 år? Och det enda minnet jag har är från när jag var fem och Erika knuffade ner mig från sängen så jag var vaken hela natten :c Fast det hände inte den här gången hhöhöhöhh braa.
Idag gick vi omkring i Kista galleria i nästan 6 timmar och jag hittade en del grejer :) Fast nu har jag sååå ont i fötterna, mina skor är nog inte gjorda för shopping runder eller för att springa efter bussar..

TUR ATT MAN KÖPTE FOOTLOTION!

Nu ska jag se ett avsnitt Glee PÅ MIN NYA MAC, och imorn är det nyyyååååååår!
Känner mig så nöjd med mig själv och mitt liv nu (trots att ingen läser min blogg längre, men jag behöver inte er, jag har min dator.)

Fuck off.

Kommentarer
Postat av: Shimo Angel <3 16 och gravid

QQ VARRÅ FUCK OFFF!? ;;

... xD

2010-12-31 @ 10:28:46
URL: http://shimoangel.blogg.se/
Postat av: Joe Jonas

I READ YOUR BLOG DUUH

2010-12-31 @ 11:48:40
Postat av: Astrid

Jag med!

2010-12-31 @ 11:55:40
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Adde

HAHA den här mannen duger ingenting till :(((<<

2011-01-02 @ 03:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0