Svartsjuka

Det känns som att jag inte skriver om så intressanta saker i min blogg.
Vissa som bloggar har varit med om hemska saker som de skriver om, eller så lever de bara ett jobbigt liv med många problem, och vill få sina läsare att känna igen sig. För en del kan det vara en hjälp att veta att man inte är ensam.
Jag har inte varit med om så mycket, har alltid haft ett ganska bra liv men ett problem som hängt med mig enda sen jag var fem år är svartsjukan. Ja jag vet, alla blir avundsjuka någon gång och ingen tar det som ett stort problem, men för mig är det det, och speciellt just nu. Jag tänker inte skriva något långt inlägg om det nu, men OM jag gör det någon gång så ska ni ha klart för er att jag inte skriver för att få uppmärksamhet. Om ni tror det så okej, your choice. Anledningen till att jag kanske kommer skriva om min svartsjuka är bara för att min kompis sa att det kan kännas skönt att skriva om sånt i sin blogg. Hon själv skriver mycket om vad som händer i sitt liv och om sina problem. Jag har inte vågat lägga ut det här just för att jag är superrädd för att folk ska tro att jag bara vill att folk ska tycka synd om mig.
Jag vet att jag inte har många läsare, bara mina vänner och de flesta vet redan allt om mig, och jag vet att svartsjuka inte är någon stor grej men som sagt var är det ett sjuukt stort problem för mig och mina närstående. Om någon som jag inte känner som har samma problem skulle råka stöta på min blogg kanske man kan få hjälp och tips av varandra, och jag gör vad som helst för att bli av med det här.

Ville bara säga det.

Kommentarer
Postat av: Am<3

Det är bra Sylt, var inte rädd för vad du tror att folk kommer få för sig! ALLA är underbara och ALLA är galna så.. varför inte dela med oss av både det goda och det onda så mår vi bättre tillsammans;3 <3

Kramisar<3

2010-06-01 @ 23:12:46
URL: http://shimoangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0