Update är inte det jag är bäst på

Helgen

Tyckte att det var dags att skriva om en hellyckad helg.
Som sagt var det camp rock 2 premiär i fredags, åhh <3
Eftersom jag är så sjukt svag för Jonas Brothers kan jag inte säga att jag inte gillade den, men den sög. Egentligen. Fast slutet var så bra så man blev helt lycklig. Och Jonas Brothers var så bra så jag blir helt ledsen.



Har ni någon gång smakat popcorn med m&m's? Jag och Astrid fick tipset av Meg Cabot, och Tack tack tack Meg för det (och för alla dina underbara böcker som gör mitt liv värt att leva när allt är botten), för det är det godaste filmsnacket på jorden.
Det bästa med det är att när man tror att m&m'sen är slut (eftersom man bara lägger på de utan att blanda med popcornen) hittar man JÄTTEMÅNGA på bottnen, och så tar de ALDRIG slut och lyckan när man hittar en m&m är obeskrivlig ♥



Jag syns inte, men jag finns. Jag är det snygga svarta längst upp till höger.

På lördagen var det kärlek&erotik mässa i hågaby. Det var intressant. Iaf det jag hann se på 15 minuter för sen gick jag hem. Haha jag var så sjukt rädd för att hitta någon granne köpa dildos, men det enda jag såg var en gammal granne som provade underkläder :(((((((
Adde var med, ofccccc. Vi spelade på chokladhjulet. Men vi vann inget. För Adde litar inte på farbror Jimmy.
Pappa har köpt en chokladfontän, jag är kladhest.



Kvällarna med Adde är de bästa ♥
Vi gjorde mackor och spelade kort. Jag minns inte vem som vann, men det var säkert jag, för jag vinner alltid på kort. Beviset har ni här;

Det är typ på slutet av filmen som jag vinner (jag skulle åtminstone ha vunnit om inte Astrid var asdum), men SE HELA för den är SKITBRA! Jag var liten och fet då. Eller fet var jag inte. Men liten. Det är jag nu med. Men nu är jag liten och snygg (y) liten är bra. Och änderna är jätteroliga HAHAHAHAHAH.
Fail, nu ser jag att man inte alls ser min bragd på filmen. Men änderna är fortfarande jätteroliga.



På söndagen var det min och Addes 14-månadersdag. Vi firade den genom att se på the hills have eyes 2 (jag gillar inte mutanter som våldtar tjejer.) och sen fikade vi på Waynes med Astrid. Haha nu är jag en sån där cool bloggare som fikar på waynes hela tiden! Fast det gör jag inte, för jag har inte råd som alla andra coola bloggare har.
Fast jag behöver inte pengar för att vara cool.

Nu ska jag gå och glo på Idol. Eller snarare en timmes reklam.



Kommentarer
Postat av: Erika

Sv: Vad kul att höra från dig :D det var ju jättelänge sen sist! Det vore superkul att ses när du kommer hit till stockholm nästa gång. Du har säkert maassor att berätta! Jag har en hel del att berätta jag med.



Saknar dig ♥



2010-10-07 @ 21:02:02
URL: http://lyckligidiot.devote.se
Postat av: emelie asplund

tack sylvia! :D

din e också sjukt söt! :) har kollat den förr ;) dedu :)

2010-10-07 @ 21:21:53
URL: http://emelieasplund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0