oh yeeeeeeeeeeeeeeeeeeah

LASERGAME!!!!!!!!!!!
Jag ska spela lasergame ikväll. DET BLIR FÖRSTA GÅNGEN. Nu är Astrid och Harald tydligen påväg hit . NU KOM DE EHEHHE


Edit:
Haha fett härlig dag! Den blev ju inte riktigt som planerat men jag är iaf nöjd. Lite gitarrjam på gräsmattan med Astrid, Alex och Ulf, b&j med gaffel och kniv och JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER. Åkte ner till stan för att spela lasergame med de nämnda personerna + Simone, Niklas, Sebastian och Ylva (loveyah too) meeen det var fullt där, så vi bestämde oss för att bowla istället. Var typ hundra år sen jag bowlade, eller ja typ nästan prick 4 år sedan (OMG vad tiden gått snabbt, sist jag bowlade hade jag världens crush på en kille, klädde upp mig fett coolt -TRASIGA JEANS OCH ROSA TIGHTS OCH GREJER - för att imponera på honom, han skulle till fyrishov med klassen och jag skulle bowla med min klass, trodde att jag skulle se honom då men nä... HAHAHAHAHA. Jag gillar mina långa nödvändiga paranteser).



Det var så himla roligt att bowla. Vi hade det lilla rummet för oss själva (fast en barnfamilj var där lite också men de var bara asgulliga), och jag sög först men sen fick jag VÄRLDENS FLYT, TYP FYRA ELLER NÅGOT STRIKES PÅ RAD!!! (alla andra var också duktiga, men jag var bäst.) Hahahah fick världens kickar av att spela bowling alltså. Men seeeeeriouuuslllyyy, det var skitkul att umgås med alla :) Mot slutet fick vi lyssna lite på Håkan också, tack vare mig fick Simme strike!



Efter bowlingen lekte jag och Astrid gangstas, och det skulle varit så jäävla töntigt om det varit andra som gjorde det, men vi såg grymt coola ut ska jag säga. Jag och hon och Alexander och Niklas gav oss iväg på jakt efter en chinaresturang som hade buffé till efter kl 9 men vi misslyckades totalt och åt på max istället. Sen följde Alex mig hem för att hämta sin cykel som han så uppfriskande tänkte cykla hem på i bara t-shirt klockan halv elva på kvällen. Vi tog en lång promenad förbi lekskolor och grejer och USCH HELVETE vad han skrämde upp mig.



OJ vilket långt blogginlägg det här blev, det var ju inte meningen. Tur att jag har så trogna fans som läser hur långt jag än skriver. SLÄNGER IN LITE BILDER PÅ MIG (en på Astrid också visst)  HÄR OCH DÄR SÅ ATT NI BLIR TAGGADE TILL LÄSNINGEN, FETT WEIRD OM NI INTE LÄSER HELA TEXTEN NU FÖR DÅ LÄSER NI INTE DETTA OCH TYCKER NOG ATT DET ÄR KONSTIGT ATT JAG HAR BILDER MITT I TEXTEN. DÄRAV CAPSLOCK. FÖR ATT NI SKA UPPMÄRKSAMMA ALLTSÅ. Nu svamlar jag bara känner jag, ska nog sova.

Här är en till bild på Astrid så att ni inte tror att jag är en egoist:


Nu hittade jag fina bilder på Astrids blogg. Jag snor de, som tack får hon smygreklam.


Kommentarer
Postat av: Malle

Kan du inte ha en frågestund? :))

2011-04-22 @ 14:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0