I år har jag lyckats med julstämningen.

Jag har...

Tvingat familjen att samlas varje advent för att tända ljus
Druckit glögg
Bakat lussebullar
Julfikat vid midnatt med tända ljus och fina vänner
Sjungit julsånger
Tittat på pippis jul
Varit på luciatåg i domkyrkan
Ätit risgrynsgröt
Druckit té i snön
Blivit mullad
Rullat runt i snön
Gjort snöänglar
Gjort chokladkola
Julstädat
Klätt julgran(ar)
Sagt god jul
Bytt julklappar
Julhandlat
Haft känslor för någon
Slagit in julklappar
Njutit
Ätit apelsiner och clementiner
Lyssnat på julmusik
Varit på balderskolans julavslutning
Varit på Rosendals julavslutning
Ätit knäck
Promenerat i snön ute på landet
Gått på Göran Engmans julshow
Ätit upp min chokladkalender
Öppnat 23 luckor på min andra julkalender
NÄSTAN följt årets julkalender...
Tittat på The Holiday
Gått på stan när det varit tillräckligt mörkt för att julpyntet ska vara vackert
Sett första snön
Jobbat på julmarknaden i hågaby
Myst
Klätt mig julfin
Varit glad
Julpyntat
Lagat julmat
Låtit det snöa på min WoW-gubbe
√ ♥

Och ikväll tänker jag se Love Actually. Jag är pro på att jul...stämna. (y)
Grät floder till The holiday igår trots att jag sett den hundra gånger, idag fick pappa snällt förklara för mig att kärlek inte KAN vara så som den är där, men jag kommer inte på någon anledning till varför det inte kan vara så, so I'll keep dreaming..


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh helvete nu fick du mig att vilja se the holiday !!!!

2011-12-23 @ 22:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0