Fredag

Tänker skynda mig att berätta om min dag innan jag får ett breakdown och börjar skriva emotionella texter som inte makes sense över huvud taget.

Var på bio med familjen idag, såg Hotell Gyllene Knorren HAHA, ni vet årets julkalender? Eller förra årets. Ni vet. Gratis popcorn ftw. Köpte byxorna jag ville ha också :) nöjd flicka.
På kvällen gick jag på bio igen, med Astrid, Klas och Sheila. Det var trevligt :) Vi såg.. Sanctum tror jag den hette. Skitbra film! Sen följde Sheila och Astrid med mig hem och åt glass och såg på how I met your mother, och Astrid har fixat en jättefin header till mig som kommer upp nångång sen <3 <3 <3 <3 <3 3<3 (därför min blogg antagligen ser helt fuckad ut nu, har inte vågat kolla.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0