Where did our love go? I don't know

Blir ingen Snowball för mig ikväll. Får väl sitta hemma och spela WoW istället. Aa.

Var förbi Astrid en stund idag, såg på HIMYM. Får aldrig nog av den serien, underbar ♥ Åkte ner på stan efteråt och kollade lite på Gina Tricots kläder. Hittade ett par byxor jag ska köpa tror jag. Vet inte varför jag gillar de egentligen, men de blir nog sköna att ha i sommar, de var ganska tunna.



Har bestämt mig för att börja skejta igen! Saknar verkligen rampen, var jättelänge sen jag var där. Brukade hänga där med Kattis när jag var 13-14 år. Det var bara med henne jag vågade skejta lol, eftersom hon var äldre än mig och kände alla coola killar där. Men sen flyttade hon till Göteborg så det vart inge mer skejt för mig, synd. Kommer fortfarande inte våga åka till rampen, tror inte jag är så bra längre, har inte skejtat på 2 år liksom.



Fetcool bild.
Haha, minns verkligen hur lycklig jag var den tiden med Kattis. Shit vad länge sen, har inte tänkt på det på evigheter. Aja det var inte meningen att jag skulle bli nostalgisk och grejer nu, hade bara tänkt skriva hur tragiskt det är att jag stannar hemma när alla ungdomar i Uppsala ska på en grym fest. Men jag överlever, för Nikola berättade idag att RISE AGAINST SKA SIGNERA SKIVOR INNAN KONSERTEN!!!!

Nu ska jag fortsätta redigera filmer från Gotland. Jag och Elsa gjorde en skitbra videoblogg ♥

Kommentarer
Postat av: Astrid

Byxorna var jättefina! :D

2011-02-25 @ 13:04:11
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0