2011 <3

Äntligen
Äntligen
ÄNTLIGEN
fick jag ett bra nyår. Det var inte igår!
(OCH SÅ VAR DET IGÅR :p:Pp:Pp:P)

Firade som sagt hos Adde med hans släkt och bekanta. Hahhaha de var assköna, och så himla trevliga! Höll pa att banga på vägen dit och var påväg att åka hem igen av någon anledning, men nu är jag glad att jag gick :) Första gången på.. 12 år var jag lycklig vid tolvslaget, och vi såg på gubben på tv jag inte ens visste existerade och sen jublade alla och det blev mycket kramar och kindpussar c:
Sen smällde vi raketer där ute, fast det var mest läskigt, är livrädd för raketer, mormors bror dog av en smällare när han var tolv. :c Fast jag älskar fyrverkerier. Och jag älskar Andreas.
Sen drog jag och älskling hem till Tobias och såg två filmer, fast jag somnade såklart i andra (omg surprise?)
Nu är jag hos Adde och han sover såklart, fast klandrar honom inte eftersom vi kom hem halv sju. Morgonpromenader ftw.

Nu ska jag skriva nyårslöften. För jag är så bra på att hålla nyårslöften.

OCH PÅ MÅÅNDAG KOMMEEER EELLSAAAA! <3

Kommentarer
Postat av: elsaaaaaaaaaaaaaaaaa

NU ÄR JAG HEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR <3333 PUSSPUSSZZZSZSZS

2011-01-03 @ 19:19:15
URL: http://honelsa.blogg.se/
Postat av: elsaaaaaaaaaaaaaaaaa

NU ÄR JAG HEEEEEEEEEEEEEERRRRRRRRRR <3333 PUSSPUSSZZZSZSZS

2011-01-03 @ 19:21:19
URL: http://honelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0