sdojgfåffhhhfj

ettprovettläxförhörimornjagärförsurförattpluggaochsvimmarvartjagängårnästan
hatar dexter hatar val hatar panik hatar prov hatar att JAG KÖR I MATTE OCH HUR I HELVETE SKA JAG KLARA MATTE C OM JAG NU VÄLJER DET FÖR ATT FÅ MERITPOÄNG, MEN VAD ÄR MERITPOÄNG EGENTLIGEN
mitt rum går inte att komma in i för att hela rummet ligger framför dörren och innanför dörren vill man ändå inte vara och jag förstår inte vårt so prov och varför vi har två so prov på raken och JAG MÅSTE VÄLJA NU SYLVIA, ta en sak i taget fastän det inte går eftersom allt händer samtidigt på samma gång och samma plats, och jag har inga pengar längre (????) och varför ska jag välja när jag kanske går på rosendal i höst OCH VAD HÄNDER OM JAG KOMMER IN ELLER OM JAG INTE KOMMER IN? Jag måste välja nu och det ska nog inte vara såhär svårt för att DU inte alls hade svårt för det, för du är väl så jävla bra på allting då, men jag kan minsann inte göra något, fast det förstår väl inte du.
Och jag behöver dig mer än någonsin men du snäser åt mig och säger att det är enkelt sylvia men det ÄR DET JU INTE DET ÄR JU DET JAG FÖRSÖKER SÄGA TILL DIG, jag ringer för att jag alltid tror att du kan hindra min panikångest, men jag lär mig aldrig från misstagen jag gör och svimmar nästan på väg från telefonen till mitt rum, och mitt rum är litet och har ingen luft, och jag får ingen luft, och jag måste välja nu. Och jag måste plugga nu. Och jag måste räkna matte nu. Och jag måste göra spanskaläxan nu. Och jag måste komma ikapp med spanskan nu. Och jag måste skriva analyser och uppsatser om Irland nu, och lära mig om grammatik fastän vi egentligen inte skulle ha grammatik i gymnasiet. Och jag måste spela piano nu, bli bra på piano nu, och lära mig allt om film och musik och garageband och jag VILL LÄSA FÖRIHELVETE men har jag inte ens tid för att gråta har jag ingen tid för att läsa. Hur tar man en sak i taget när allt ÄR PÅ SAMMA GÅNG, BERÄTTA FÖR MIG DU SOM KAN ALLT. Du som inte kör i matte och du som lyckas med allt och får mer än G i allt, till skillnad från mig som jobbar och jobbar och pluggar och studerar och stressar sönder och FÅR G PÅ PROVEN I ALLA FALL. Jag väljer nu, spanskan tar 200 av mina poäng och jag kan inte läsa allt jag vill, det kan ju ingen men jag vet inte vad jag väljer. STÄNGER NER FUCKING DEXTER MITT I ALL STRESS OCH ÖNSKAR ATT DU HJÄLPER MIG IMORN FÖR ATT JAG RINGDE JU men visst ja du blev sur ju. Jag behöver din hjälp att lugna mig och din hjälp att välja men du spelar istället och VAR GLAD för att du hade någon i telefon när du skulle välja för jag är ju inte tillåten.
Hur mycket är viktigare än jag? Hur mycket?

kör i alla ämnen nu men får ändå ingen tid över för gråt. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0