Success

Sitter på donken och väntar på Adde men har en stark känsla av att han fortfarande sover.. Tappade ju bort min mobil igår (HEHEHHEHEHE OVANLIGT) och eftersom jag fungerar som hans väckarklocka kommer han nog inte vakna på ett tag. Typiskt älskling ♥

Provade precis linser. Jag lyckades få i den ena! Fast det faila på det vänstra ögat. Skitsvårt ju, jag bara blinkade hela tiden :( Ska snart åka hem, och sen tillbaka igen för att se på Maja Gräddnos teatern på UKK med syrran och hennes vänner. Hahaha kommer bli awesome! Tror det är pappas gäng som har organiserat den.. Har fått se på deras genrep när jag jobbat på tant grön xD Vuxna människor som springer omkring med feta svansar och sjunger om att Pelle Svanslös inte har NÅGON CHAAAANS ELLER SVAAANS får en alltid på bra humör!!1

Hatar UL btw. Kunde ju stannat kvar på stan men NEJNEJ nu går det inte att betala kontant på bussarna, så jag måste hem för att lämna tillbaka busskortet jag lånade av mamma. ÅHH! Det suger att inte ha mobil. Fast min mobil suger också. hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0