Apa kliar apa - apa kliar tillbaka

Den dåliga dagen är ÖVER! IT IS OVER MAN!
Eller inte dålig längre i alla fall. Och nu är klockan tolv så den är över också. HÖHÖHÖ. Sheila kom idag (igår.) (för exakt 7 timmar sedan), vi bytte lite kläder, jag fick låna hennes coola pop-glasögon. Jag var fett snygg i de, ska lätt spara till såna riktiga så att jag kan matcha min bebi Joe.


SÅ JÄKLA BALL!


Match made in heaven <3 <3<3<33<333<33<333<33<333

Jag minns inte varför, men;


(jag tror att fler än Astrid kommer att undra varför de känner mig nu)

Efter det, och lite uppfostringssnack (Sheila är trots allt tre år yngre än jag. Även om det är hon som hjälper mig med smink, kläder och killar, måste jag få in lite vett i hennes lilla skalle) åkte jag ner på stan och mötte Astrid som hade P-R-O-M-E-N-E-R-A-T heeeeeeela vägen från henne till slottsbacken. För er som inte vet det bor hon vid blåsenhus, det ligger typ nära stan. Det ligger for gods sake I stan, men tror ni inte hon brukar ta bussen i alla fall? Enligt henne så har hon börjat gå nu i alla fall....... Ja-ja, vi säger så!

Visst ja, hon har hotat med att snacka skit med Joe om min blogg, eeh.................. You know you love me, I know you care. Just shout whenever, and I'll be there. You are my love, you are my heart. And we will never, ever, ever be apart. Till både Joe och Astrid från mig och Justin Bieber.



Kommentarer
Postat av: ylva

promenera låter sjuuuuukt tantigt ju!!! det heter GÅ!

2011-06-09 @ 15:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0