Vill ni veta

hur mycket mitt liv suger just nu?
Feber suger, feberfrossa suger, mensvärk suger, huvudvärk suger, förkylning suger. Försöker spela LoL men det hänger sig bara. Sebbe har filmkväll ikväll men jag kan inte gå. Elsa är ute med sina vänner som jag också vill vara med, men är pissjuk ju. Och på onsdag var det tänkt att jag skulle käka sushi i Knivsta, men det blir inte heller av pga av mitt JÄVLA HELVETISKA IMMUNFÖRSVAR SOM KNAPPT EXISTERAR!??!!? Var ett tag sen något gick såhär dåligt för mig. Nu hjälper det inte ens att tänka att det blir bättre, för så fort det blir bättre kommer Sebbe flytta till USA. GHA!

Kommentarer
Postat av: sebastian

:( men jag flyttar inte bara typ 10 månader!!!

2011-06-22 @ 13:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0