Pappas tröja

Förut gick jag alltid runt i pappas kläder. Nu har jag alltid mammas kläder. Men för några dagar sedan blev jag inspirerad av Astrid, för hon hade sin pappas asmysiga tröja. ÄLSKAR over-size, man känner sig så avslappnad i d, för då försöker man iaf inte se bra ut.. HAHAH men det är ju så? Har alltid känt mig som snyggast när jag inte har planerat min outfit i hundra år.

Den här dagen har varit skitbra, jag älskar vår samhällskunskapslärare! Längtar tills mina föräldrar kommer hem så att jag kan skryta om att jag fick mvg på uppsatsen och därmed höjde mitt betyg från G till VG!
Blev så jävla lycklig så jag höll seriöst på att börja gråta.

HAHAHAHAHAH, alltså, det där inlägget om att jag älskar att cykla? Jag tar tillbaka det. Jag cyklade i värre motvind än vanligt idag, och när jag trodde att det inte kunde bli värre började det REGNA. Pratade i telefon med Shimo samtidigt som jag ledde cykeln uppför en backe, i det vädret HAHAHA men det var ganska skönt, jag tycker om när det regnar.

Belönar mig själv med varm choklad nu ♥ Har inte druckit det på aaaaaslänge för att jag blev för beroende förut, men nu förtjänar jag det! HIIIIHIIII
Ska plugga nu, JAG ÄR PÅ G MED SKOLARBETET KÄNNER JAG! Varför har jag inte känt såhär förut?

(en påminnelse till en av mina läsare - you know who you are.LABBRAPPORTEN FÖR I HELVETE!!!!!)



Kommentarer
Postat av: men ooooh

Palla labbrapport...

2011-05-24 @ 21:40:40
Postat av: Anonym

fajn bald

2011-05-24 @ 22:32:03
URL: http://kattenastrids.blogg.se/
Postat av: Teohedvig

many thanks for your dedications to this world

2011-10-06 @ 15:40:28
URL: http://teohedvig.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0