Förr i tiden!

Bilddagboken berättade för mig vad jag gjorde för exakt två år sedan

Spelade left 4 dead. "Du ska ditåt Sylvia" "Vardå?" "Ditåt" "VARDÅÅÅÅÅÅÅ!!??!?!?! *panikslaget röra musen åt alla håll så att kameravinkeln flippar ur och massa zombies anfaller mig och jag fattar ingenting*"

Och för tre år sedan



"HEEEEEEJ MALIN *blåser upp kinderna*" Jag och Elsa var sannerligen söta år 2008 (och jag var tillsammans med en viss äääärik stod det)

Och för till och med fyra år sedan:



" Idag har det inte hänt någonting alls ;< Förutom att rita e en jevvla get. Imorgon ska jag hålla ett föredrag om någonting, och jag vet inte vad jag ska göra!! och jag fick inte flytta fram en vecka heller. rita sa att jag ska skära sallad. men loksim ofta. Jag tänker sitta på en stol och titta rakt fram och säga att jag inte har någonting att göra. sen tänker jag ta en linjal och visa hur man åker skateboard. det e hennes fel om det blir dåligt isf :< jag hatar henne. Och så avbröt hon nour hela tiden när hon försökte säga någonting. rita ba; HÅLL TYST hela tiden. fan vad irriterande hon är. och när jag sa att Nour är min kompis och att hon får prata om hon vill började rita tjata om att det inte alls var så och BLABLABLA. Jag hatar henne . Imorgon ska jag bluetootha alla bilder från min mobil till datorn eftersom "ansluningen misslyckades" precis, och jag orkar inte ta reda på vad det e som e fel. Men iallafall, sen ska jag lägga upp massa bilder som jag har glömt att lägga upp. Grattis Pappa föresten <3333 och massa grattis till Mia oxå <3333 "

För ett år sedan gjorde jag tydligen ingenting alls enligt bilddagboken. Och i min dagbok hade jag inte någon ork att skriva upp datumen, men någonstans där i november - december var den fylld av ångestfyllda texter och inklistrade kallelser från bup.

Vet ni vad, jag är så jävla
jävla
glad
att jag mår bra iår.



Kommentarer
Postat av: astrid

enligt min bdb så upptäckte jag den magiska trapp-katten för ett år sen! <3 awesome :D http://www.youtube.com/watch?v=teFakhmF474



är glad för din skull min lilla sköldpaddsnudel (: <3

2011-11-20 @ 19:28:47
URL: http://kattenastrids.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0