bradag

HEJ Sverige
(och the country of spam, är det bara jag och Alice som får random kommentarer på engelska?




Jag minns den översta kommentaren. Det var jag som skrev den när jag var sur på Sebbe för att han aldrig kommenterade min blogg. HAHAHAHAH. Men - Jag heter INTE Dave, och vem fan är Gustavvera? Blev skitglad när jag fick en kommentar men det är uppenbarligen virus eller något!)

Minns ni för typ ett halvår sen när jag skrev minst 3 bra saker som hänt mig varje dag? Jag borde börja med det igen.

Saker som gjort mig glad idag:

♥ Inatt drömde jag att mitt hår hade blivit blont igen. Alltså, man såg fortfarande fläckar av det röda lite här och där men annars var det helt blont. Jag blev jätteledsen och sur. När jag vaknade och såg att mitt hår fortfarande var rött blev jag glad. Jag antar att jag drömde det bara för att mitt hår redan har börjat bli urtvättat och jag vill ha kvar min fräscha röda färg!

Ser ni? Det är typ brunt. Fast i vissa ljus är det jätterött. Och enligt Niklas så var det svart igår. Eh vaa?

♥ Imorse var jag sugen på juice. Ni vet sådär galet sugen. (jag har haft så skumma cravings de här veckorna. Laktris, och surkål wtf.  Mamma säger att hon hade exakt samma cravings när hon var gravid. Chansen att jag är det = 0, men vilken coinkidinkle) Grejen är att varje gång jag är sugen på juice har vi inte det hemma, så när jag öppnade kylskåpet förväntade jag mig inget. Men ÅH, vilken lycka, DET FANNS ETT HELT NYTT JUICEPAKET I KYLEN.

♥ Frosten. Ja, jag älskar hösten, vintern, snön, kylan. Call me crazy, men jag älskar att cykla när det är så kallt att man känner hur det biter i ansiktet. Njöt hela vägen till skolan.

♥ Vi hade matteprov, och jag kommer lätt få ett G. Precis som Sophie sa, i vår värld är ett G ett MVG. WOHO! Det tog hundra år för mig att göra klart matteprovet. Istället för att ge upp innan jag ens läst hela talet, som jag brukar göra, försökte jag verkligen att lösa alla tal. Förutom MVGuppgiften, för den var ju bara sick.

♥ Nu kom mamma in och sa att hon har en present till mig! Det är säkert en bok om konsthistoria eller något. Så fort jag sa att jag ska ha prov i det om en vecka dumpade hon den här boken på mig:



(vad äckligt, ser ju ut som att jag petar upp boken i näsan. Det gör jag inte.)
Ja ja, bra att jag har någon som kan hjälpa till det här provet i alla fall. Båda mina föräldrar är ju urusla på matte... Sist jag frågade pappa om hjälp skrattade han bara åt mig. Barn, skaffa aldrig föräldrar som 1. inte gick ut gymnasiet, 2. inte behövde gå på fysiken för att läraren gav upp med de, och 3. Inte har körkort.

Ja, så förutom att jag har en fuldag idag har det bara gått bra för mig! Och ikväll ska jag till hijazz på konserttttt med the one and only Fabian.

Nu ska jag gå och äta surkål. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0