Britney i bilder och lång text

Okej. Jag ska nu skriva om Britney Spears. Jag tror att jag lugnat ned mig tillräckligt mycket. Har varit ganska hyper de här dagarna.
Jag och Astrid såg alltså Britney Spears (och Joe Jonas!!!!) live i söndags. Innan det var vi på chokladmässan med Elsa. Det var jättemysigt, fast vi åt så mycket att vi mådde illa och svor på att aldrig äta choklad igen. Det glömde vi bort senare under kvällen.
Jag hann träffa Alex, Ninni och Elvira från lägret också, sjuuuukt kul! ♥



Jag åt en strömmingburgare. Det är som en hamburgare, fast med strömming i. Jag har alltid velat äta på strömmingståndet vid Slussen bara för att det är så gulligt, och nu fick jag göra det. SÅ GOTT!

puss

min överredigerade arm

min andra överredigerade arm. Jag var förstås väldigt taggad (jag orkar inte att jag använder ordet taggad hela tiden, finns det inte något annat?) på att se Joe också, men det kändes ju lite konstigt att rita ett hjärta eftersom vi hade gjort slut ett par veckor innan...

Vår middag. Alltså åhh, den där energidrycken var helt underbar! Den smakade grapefrukt! Jag sa det till mamma när jag kom hem, då försökte hon förklara hur mycket skit energidryck innehåller. Hon läste högt på innehållsförteckningen och försökte låta dramatisk.
"VATTEN..... KOLDIOXID, vad sjutton är koldioxid? ÅH, HÄR HAR VI ALLA E-ÄMNEN. Eh... det är bara nyttiga saker i den här?"


Helt naturlig var den kanske inte.




I alla fall, själva konserten
åh
åh
åh
åh
åh
åh

det var så fint.
Jag har aldrig någonsin gråtit av lycka på en konsert. Jag har gråtit av sorg och mycket av ilska, men aldrig av lycka.
Men när Joe kom ut
när Joe kom ut bara brast det
jag skämtar inte nu. Jag vet att det är töntigt. Jag vet det. Jag förlorar respekten för mig själv men jag kan inte hjälpa det. Kändiscrush gånger 100000. Jag som alltid har tyckt att det varit så fånigt. Ja ja, mamma säger att det är BRA att jag kan vara ärlig mot mig själv!!!!!
När Joe gick av scenen trodde jag att mitt liv tog slut.
Alltså, det gör faktiskt ingenting om mitt liv tar slut nu. Jag har sett Joe Jonas live. Det kanske är det närmsta jag kommer Jonas Brothers. JAG KAN INTE FATTA ATT JAG SITTER OCH SKRIVER DET HÄR. FÖRLÅT.

När Britney kom ut på scen var jag och Astrid jätteglada och ville dansa. Det var typ därför vi gick på konserten ju. Vi tänkte väl att alla som hade sittplatser skulle ställa sig upp och dansa i alla fall. Så var icke fallet. Jag och Astrid dansade järnet i alla fall, men efter två låtar sa surkärringen bakom oss åt oss att sätta oss ned igen. I ungefär tre låtar förstörde hon vår kväll, men sen bestämde vi oss för att göra det bästa av situationen. När vi såg att några andra tjejer sprang ned för att dansa i trappan hängde vi på direkt, men NÄHÄ, då kom en liten bitch och sa att vi STOD I VÄGEN. När vi fortsatte dansa HÄMTADE HON VAKTERNA. HAHAHAHAH vad vill de? Varför går man och ser Britney utan att dansa? Britney är GJORD för att man ska dansa!

Sjukt coolt att se henne i alla fall. Nu har man gjort det.




Kommentarer
Postat av: Jenny Gunnarsons tankar, foton & musik

Kolla min blogg för att se hur det var att TRÄFFA Britney Spears innan hennes konsert i söndags och backstage turen där vi fick hälsa på Joe jonas! :D

2011-10-20 @ 01:33:49
URL: http://penajs.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0