Helgen kortfattat

Kände att jag var tvungen att slänga upp ett blogginlägg innan klagomålen väller över mig.
Jag har haft en supermysig helg! Igår var jag och fikade med några från lägret, åhh vad det var roligt att träffa alla igen :) Jag tror att vi kommer bli kändisar i japan nu med tanke på att vi var i gamla stan och lekte karate-lekar. Jag undrar vad turisterna tror om Sveriges ungdomar nu.


På kvällen åkte jag hem till Elsa. Vi grät över våra tragiska kärleksliv och tryckte i oss choklad. Nä, mest pluggade vi faktiskt. Eller hon gjorde det i alla fall. Jag somnade bokstavligt över min bok. Det känns så kul att läsa Svindlade Höjder när jag har fått höra av många personer att man inte kommer in i den förrän andra gången man läser den. YEY.
Ja ja, efter klockan nio fick jag lite Elsa-time (misstolka ej) (eller jo, gör det om det tillfredsställer er) (nej gud vad äckligt, snälla ni tänk inte sexuella tankar om mig och min bästa vän). Vi hade tänkt se på Camp Rock men Elsas dator var cp så vi sjöng i skype istället. Förlåt för vår oemåtståndliga charmighet Niklas.


Idag har jag varit på lilla Angels dop ♥ Jag var fadder och fick hålla i honom under hela ceremonin. Åh vad jag älskar lillkillen, världens sötaste lilla bebbe! Det var jättekul att äntligen få träffa Ams kille också. SJUKT musikalisk och trevlig kille! Och herregud vad de gör bra musik tillsammans. Har haft en av deras låtar på hjärnan hela kvällen nu.
Det var ett jättefint dop, nästa gång jag går nedför altaret hoppas jag att det har något med bröllop att göra.... HEHEHEHEH


Ikväll har jag tittat på Skins. Jag kan inte titta på Skins utan att Björn är inloggad på facebook. Den är helt enkelt för bra för mig. På riktigt. Nu ska jag sova, jag har slarvat så mycket med sömnen och med mitt liv så att jag blir helt trött på mig själv. Somnade flera gånger på tåget idag. Gha!


Här är en bild på mig som jag tog för att jag ville se hur jag såg ut imorse. Jag hann nämligen inte fixa mig hos Elsa så jag fick sätta mig på en parkbänk på Lidingö och försöka göra mitt bästa utan spegel. Något gick fel och jag blev svartvit...

Fast det gör inget, för svartvitt är djupt, det säger Elsa.


Här är mitt öga helt oredigerat. Tänk vad lite smink kan göra. PROMISE :))))


Kommentarer
Postat av: David French

Stunning Natural Beauty

2011-10-25 @ 00:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0