Ja, jag borde plugga. Ja, jag borde städa. Ja, jag borde sova.

Har hållt igång hela dagen känns det som. Idag var jag på min första riktiga rosendals-föreläsning! Mitt första intryck var väl sådär, men senare förstod jag att det inte bara var jag som nästan hade somnat. Föreläsaren var inte den bästa direkt. Den andra föreläsningen var dock jätterolig och intressant! (förutom hela "får-ni-inte-mvg-i-alla-ämnen-kommer-allt-gå-åt-helvete"-talet).
Vet inte vad jag har framför mig imorn... rollspel wtf? Heheheh men det blir nog kul.

Eftermiddagen spenderades på Vox, först med Elin och sedan med Astrid. Vi åt mest. Sedan gick vi till genomfarten och åt ännu mer. Det här är sista gången jag cyklar hem efter klockan 8 på kvällen, jag var livrädd för alla demoner som lurade i buskarna... :s (kom igen, dimma över hela uppsala, lampor som släcks när jag cyklar förbi de, en stillastående bil i ett dike vid en väg, konstig lukt överallt....)

JAG HAR ÅNGEST ÖVER HUR STÖKIGT MITT RUM ÄR JUST NU. JAG HAR INGA KLÄDER ATT HA PÅ MIG. GHA.


Titta vad jag hittade i min cykelkorg igår när jag skulle hämta cykeln från Vox. Hahah?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0