SMK!

Imorse var jag såhär taggad när jag åkte till skolan:

how do you make gifs

Sedan åkte jag till Stockholm




Jag träffade min vän Moya, och senare Nico. Vi spelade bort alla våra pengar på chokladhjul, och fick åka lilla frittfall gratis. Han som jobbade på den attraktionen är min nya gud. Alla andra sa bara nej när vi frågade om vi kunde få åka gratis. Fett tråkigt... Lilla frittfall var i alla fall awesome. Och vad som var ännu mer awesome var det här:

Vi vann! Eller Moya vann. Eller alltså, det var min förtjänst att hennes nummer vann. Jag trycke på stoppknappen. Åhåhå vad vi blev glada!
Sedan träffade vi Lukas och Jakob och såg SLAAGSMÅÅÅLSKLUUUBEEEEN

Lite segt i början, men sjukt kul på slutet! Nu är jag ungefär såhär taggad:


make a gif online

och sitter o redigerar bilder som jag tycker är fett djupa såhär halv två på natten. Photoshop vore mer nice än picnic. Fast jag förstår inte photoshop.



godnatt tror jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0