BILDBOMB

Bilder från i Tisdags när jag och Sofie åkte ut på äventyr i Stockholm för att journalistisiera. Vi sprang ut från skolan med datorn och Björns systemkamera i högsta hugg och hann precis med bussen och sedan ännu mer precis med tåget som åkte iväg två sekunder efter vi hoppat på.


Sofie at the pendeltrain


journalistisierar hårt på Beyond retro


tycker om dig Sofie ♥


Sofie at the fikapaus






"Björn är fin när han ler, såhääär!" (och jag har snea tänder ser det ut som)
"Jag saknar Fraancoooo"
"Faktiskt." (HAHA bilden <3)
YEAH





heeeeej



söööt


Sofie: "Gör en pussmun till Björn!!!"
... what did I not get?



till Björnis. (som iofs inte läser min blogg när jag inte länkar den på fb. Varför gör ingen det? Orkar inte länka hela tiden)


Hängde lite på plattan


den saknade suddenly appeared!!!!


och sedan gjorde jag min intervju. Det gick bra. Fan vad coola de är!


och efter mycket skrivande, korrläsande, omskrivande, layoutande, och midnattsdisco i matsalen, blev vi så gott som klara med tidningen.





Hahahahahahahah. Orkar inte ladda upp alla roliga lappar men de kommer upp på facebook sen.


Sedan promenerade jag, Hanna och Alice hem till Hanna och somnade i hennes rum efter en kopp te och lite tjejsnack. Giiirls you're amazing ♥


Morgonen därpå klev vi upp och köpte bröd på svamptorgets bageri, och sedan promenerade vi till Alex och Sofie. (jag var lite missnöjd för jag hade glömt mitt smink och MINA KLÄDER i skolan. Lolololol, fick smyga in i skolan i bara skjorta och strumpbyxor och snabbt byta om där)


FRUKOOOST med mina favoritkompisar


Sedan gick vi till skolan för mer skrivande, korrläsning,och layoutande. Jag hann inte äta lunch och var rätt sne hela dagen, Niklas kom in med en kopp te till mig som tur var. Till slut blev jag klar och kunde gå hem. Och nu är alltså Jo10 klara med ett helt magasin! BRA JOBBAT ÄLSKADE KLASS ♥


Kommentarer
Postat av: sophie

du kan få lägga ut alla utom där jag leker att jag är ett djur/är sexig/pussas/är japan!!

2012-04-19 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0