JUST SAYING

Niklas är den sämsta killen i världen på att skjutsa på cykel. Seriöst. Jag har blivit illa tvungen att sitta på pakethållaren X antal gånger för att jag 1. alltid (av någon anledning) tvingar med mig Niklas vart jag än ska, 2. bara har en cykel, och 3. inte kan skjutsa själv.

Jag kanske får skylla mig själv, men ALLTSÅ!!!!!!! idioten körde nedför en backe där det faktiskt KÖR BILAR RÄTT SÅ HELA TIDEN, MITT PÅ FUCKING GATAN, UTAN ATT BROMSA. Och sedan när det kom en bil och han insåg att vi typ SKULLE DÖ, DÅ bromsade han. TVÄRBROMSADE. Eller ja, tvärbromsade så gott som det gick med mina bromsar (YES, MY BIKE IS BACK. Och 600 spänn IS GONE), och jag vinglade till och råkade sätta ned foten i marken och därför nästan ramla av och.. dö. Fast det gjorde jag inte. Sedan körde han över en jävla åker, det gjorde så ont att jag var tvungen att skrika. Och han bara skrattade! Hela vägen! Ett riktigt hånskratt! Och... han har nån grej för trottoarkanter. Han ska alltid hitta de högsta kanterna att köra nedför. Jag har så jävla ont i min stackars rumpa nu ska ni veta!

Jag tycker om lille Niklas ändå, konstigt nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0